divendres, 17 d’abril del 2015

LA PAU DE JESÚS


Arribem al tercer diumenge de Pasqua. Com els dos diumenges anteriors, l’evangeli ens presenta Jesús amb els deixebles manifestant-se a ells Vivent i Ressuscitat. Als deixebles no els va ser fàcil reconèixer Jesús, i diverses vegades, com ens passa a nosaltres, es van veure envoltats pels dubtes, per la por i per la incertesa. Però Jesús els ofereix constantment la seva Pau: “La pau sigui amb vosaltres”, que és com dir: el meu consol, la meva força, la meva alegria, la meva amistat, el meu amor... i, en definitiva, la meva presència.

Jesús ens fa el do d’Ell mateix, com l’Amic que ens acompanya en la nostra ruta i que sempre és al nostre costat per recolzar-nos, enfortir-nos, animar-nos... malgrat ens sentim dèbils i limitats.

Que, com els deixebles, també nosaltres sapiguem acollir la Pau de Jesús, sapiguem acollir-lo a Ell mateix en el més íntim de la nostra persona i puguem amb la nostra vida comunicar-lo als altres.

Amb aquesta obertura, seguim vivint la joia de la Pasqua!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada